1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Visok stepen zadovoljstva poslom

PDF Štampa El. pošta

Zaposleni, njihove potrebe, motivacija i zadovoljstvo postaju sve više centar pažnje menadžmenta ljudskih resursa, jer se shvatilo da ljudski kapital predstavlja glavno oruđe prednosti na globalnom tržištu.

Kako bismo što bolje sagledali odnos i zadovoljstvo zaposlenih u Galenici pristupili smo istraživanju u kome je učestvovalo 520 zaposlenih iz svih celina, što predstavlja oko 20% od ukupnog broja zaposlenih. Istraživanje je bilo anonimno, sprovedeno je krajem februara 2012. godine. Želeli smo da saznamo da li su zaposleni zadovoljni sa različitim elementima organizacije i kako sagledavaju određene značajne segmente razvoja preduzeća. U analizi zadovoljstva poslom izdvojili smo i sagledali nekoliko aspekata posla kao što su uslovi rada, saradnja sa kolegama, uslovi profesionalnog razvoja, komunikacija sa rukovodiocima, materijalna situacija...

Rezultati do kojih smo došli u ovom istraživanju govore da su naši zaposleni pokazali visok stepen zadovoljstva podrškom koju dobijaju u kompaniji, timskim radom, dobijanjem jasnih uputstava, razumevanjem od strane kolega i rukovodioca, dobrim međuljudskim odnosima.

Zaposleni u proizvodnji, koji se, zbog specifičnih uslova u kojima rade, tretiraju na poseban način i o kojima se vodi pojačana briga, izrazili su visok stepen zadovoljstva uslovima rada i komunikacijom sa svojim pretpostavljenima. Sektor razvoja, registracije i kvaliteta, visokim procentom zadovoljstva uslovima profesionalnog razvoja govori u prilog tome da naša kompanija ima razvijenu svest o važnosti stručnog osposobljavanja i ulaganja u obrazovanje svojih zaposlenih.Ono što se u analizi po celinama izdvojilo je i to da su zaposleni pokazali visok stepen zadovoljstva materijalnom nadoknadom, a 84% ispitanih je zadovoljno redovošću isplate.

Redovna primanja, odgovarajuće radno vreme, organizovan prevoz radnika, rad u velikoj firmi koje donosi ogromno iskustvo, mogućnost učenja, rad sa stručnim kadrom, samo su neki aspekti koji naše zaposlene čine zadovoljnim, a samim tim produktivnijim i korisnijim za funkcionisanje i razvoj kompanije.

Nezadovoljstvo zaposlenih iskazano je u oblastima koji su podložni brzim promenama, nedostatak klima uređaja ili loše funkcionisanje sistema ID kartica, neke su od malobrojnih stvari u kompaniji kojima su zaposleni nezadovoljni. Odmah nakon dobijanja rezultata preduzete su mere za pronalaženje najboljeg rešenja, kako bi se u što kraćem vremenskom roku otklonile navedene manjkavosti, jer identifikacijom onih aspekata posla gde postoji prostor za promene, doprinosi se većem osećaju zadovoljstva, a samim tim i većoj produktivnosti.


Povratak