,,Pantenol Awards 2022’’: 62 godine Galenikinog Pantenola

Beograd, 16. jun 2022. godinePantenol kompanije Galenika obeležio je svoj 62. rođendan kao brend sa neuobičajeno dugom tradicijom. U prisustvu saradnika i partnera, na glamuroznom događaju ,,Pantenol Awards 2022’’, Galenika je dala odgovor na pitanje šta jedan brend čini uspešnim pune 62 godine. To su pre svega kvalitet, posvećenost i partnerstva. 

Glavne poruke koje su obeležile Pantenol događaj, kao i značajne aktivnosti brenda u prethodnih nekoliko godina naglašavaju partnerstva za jačanje uspeha, prihvatanje nesavršenosti kao odraz hrabrosti i pomeranje granica. A u znak partnerstva, Galenika je svečano dodelila nagrade partnerima i saradnicima koji doprinose uspehu Pantenol priče i pomažu da svi proizvodi iz Pantenol portfolija (krem, mast, oriblete, rastvor i pena) suštinski žive svoje vrednosti. Među laureatima su se našli poslovni partneri i agencije koje sarađuju sa Galenikom, kao i poznate ličnosti koje su prethodnih godina učestvovale u kampanjama ili podržavale društveno-odgovorne projekte brenda i kompanije.

Brend Pantenol ove godine obeležava jubilej kvaliteta i poverenja. Pravi i dugoročan uspeh je moguć samo ako negujemo partnerske odnose. Pantenol je decenijama važan deo portfolija kompanije Galenika. Danas, sa investicijama u rast i širenje portfolija, i hrabrim i svrsishodnim angažovanjem ka potrošačima, Pantenol živi vrednosti koje predstavlja i nastavlja da raste“, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor Galenike.

Pantenol proizvodi su razvijeni u laboratorijama Galenikinog Instituta za istraživanja i razvoj. Od lansiranja 1960. godine ovaj proizvod je nesumnjivo stalni član domaćinstva potrošača svih doba, a proizvedeno je čak 40 miliona pakovanja Pantenol proizvoda koji su plasirani širom sveta. Prethodnih godina Pantenol je promenio svoj vizuelni identitet i raširio krila za novi milenijum. Danas predstavlja brend sa tradicijom, ali i proizvod koji odgovara na savremene potrebe zahteve potrošača. Pantenol je istovremeno i važan deo poslovnog nastupa i rasta kompanije Galenika na internacionalnim tržištima u regionu, EU, Aziji i Africi.

Leave a reply