Razvoj poslovanja – otkrivanje skrivenih mogućnosti

Živimo u vremenu ubrzane transformacije, te je za kompanije od esencijalnog značaja da prilagođavaju svoje strategije kako bi zadovoljile potrebe tržišta. Način razvoja poslovanja je od ključnog značaja, i između ostalog podrazumeva pronalaženje poslovnih partnera, negovanje odnosa, predlaganje rešenja i zaključivanje poslova koji su u skladu sa strategijom rasta kompanije.

Tanja Milosavljević Jovanović, Direktorka sektora za razvoj poslovanja, Galenika

Poslovanje vođeno podacima je okosnica modernog razvoja. Kompanije koje koriste moć analitike povećavaju izglede za otkrivanje skrivenih mogućnosti, usavršavanje strategije i podsticanje rasta. One kompanije koje mogu da iskoriste puni potencijal svojih podataka imaće značajnu konkurentsku prednost.

Veštačka inteligencija postaje alat koji se koristi u razvoju poslovanja. Najveću primenu ima u domenu prediktivne analitike (predviđanje trendova i ponašanja tržišta) i identifikovanja potencijalnih partnera od najvišeg poslovnog interesa, što sveukupno doprinosi efikasnijem donošenju strateških odluka.

U eri globalnog poslovanja, jedna od ključnih stavki za rast neke kompanije je i razvijanje strateških partnerstava. Usklađivanje strategije partnerstava sa poslovnim ciljevima je jedan od stubova rasta. To podrazumeva usklađenost između mogućnosti kompanije, održavanja dugoročnog fokusa na inovacije i agilnog reagovanja na dinamiku tržišta. Sve ovo osigurava kontinuirani uspeh i širenje prisustva na novim tržištima.

Osamdeseta godišnjica farmaceutske kompanije Galenika obeležena je ekspanzijom – kako portfolija proizvoda, tako i stalne internacionalizacije poslovanja i ulaganja u ljude. Uz širenje portfolija proizvodima novije generacije, Galenika je i nosilac nekoliko ekskluzivnih ugovora o distribuciji globalnih brendova sa partnerima iz Španije, Italije i Austrije. Ova partnerstva obogaćuju portfolio Galenike savremenim i efikasnim farmaceutskim proizvodima najvišeg kvaliteta, ali i pružaju vetar u leđa kompanijskoj poslovnoj viziji rasta i razvoja brenda Galenika, koji već 80 godina predstavlja sinonim za zdravlje, kvalitet, poverenje i inovativnost.

Tanja Milosavljević Jovanović
Direktorka sektora za razvoj poslovanja
Galenika

Tekst je objavljen u magazinu Nedeljnik, 5. juna 2025. godine u rubrici ,,Economic Minds” i na portalu nedeljnik.rs.  

Leave a reply